
studies of lung cancer prevention and early detection.
If you care about cancer, please read studies that a low-carb diet could increase overall cancer risk, and vitamin D supplements could strongly reduce cancer death.
For more health information, please see recent studies about how drinking milk affects the risks of heart disease and cancer and results showing higher intake of dairy foods linked to higher prostate cancer risk.
Source: American Cancer Society and Emory University.


